‘Bevat evenveel eyecandy als eyeopeners.'
Forbes
Seks, humor en het Beloofde Land
‘De 33 meest sneaky tactieken die reclamemakers gebruiken om hun producten te slijten. Deze verborgen verleiders zijn het geheime wapen achter reclames en ze worden veel vaker toegepast dan je denkt.’
WIRED

Seks, humor en het Beloofde Land

We zouden dit boek aan kunnen prijzen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het kochten (social proofing), door er quotes op te zetten van wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (anthropomorphisme), door te zeggen dat we begrijpen dat je uitgevers niet kunt vertrouwen als ze hun eigen waren aanprijzen (weerstand erkennen), door humor te gebruiken (maar dat hebben we niet) of door te zeggen dat het helemaal geen boek is (disrupt). En dan hebben we nog maar 8 van de 33 technieken genoemd die in dit boek beschreven worden en waarmee je gedrag en gedachten kunt beïnvloeden.

In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. De auteurs, drie wetenschappers met ervaring in de reclamewereld, laten precies zien hoe gedrag op bewust en onbewust niveau wordt beïnvloed. En je leert hoe je deze wetenschappelijk bewezen technieken ook zelf toe kunt passen. Seks, humor en het Beloofde Land opent je de ogen voor de wondere kunst van het overtuigen. Gegarandeerd.

Kortom: koop het maar, het wordt fantastisch (het beloofde land).

Reacties zijn uitgeschakeld.