Maven Publishing
'Het perfecte boek voor succesvol onderhandelen'
MANAGEMENT TEAM
‘De auteurs tonen niet alleen de veelvoorkomende fouten van onderhandelaars, maar bieden vernuftig advies over hoe je zelf fouten kunt vermijden, en hoe je je voordeel kunt doen met die van anderen.’
HOWARD RAIFFA, Professor of Managerial Economics, HARVARD UNIVERSITY
Handboek onderhandelen
Psychologische en economische tactieken om elke situatie naar je hand te zetten

Handboek onderhandelen is gebaseerd op de nieuwste inzichten uit de economie en psychologie. Vooraanstaande professoren Neale en Lys doen al dertig jaar onderzoek naar effectief onderhandelen en maken nu hun bevindingen bruikbaar voor in de praktijk. Aan de hand van veel voorbeelden en eyeopeners laten ze zien dat je in veel meer situaties kunt onderhandelen (en je zin kunt krijgen) dan je denkt.

Ontdek:

⁃ Hoe lichaamshouding een geheim wapen kan zijn

⁃ Wat je kunt aflezen uit een tegenbod

⁃ Wat het juiste moment is voor een openingsbod

⁃ Wanneer je het best van een onderhandeling een veiling kunt maken

⁃ Hoe je namens een team onderhandelt

⁃ Wanneer het een goed idee is om boos te worden

⁃ Hoe je verantwoord onderhandelt met familieleden en vrienden

⁃ Hoe je het best op dreigementen kunt reageren

⁃ Op welk moment je de onderhandeling moet staken 

Handboek onderhandelen
Margaret A. Neale
Margaret A. Neale

Professor Margaret A. Neale (Stanford University) en professor Thomas Z. Lys (Northwestern University) doen samen al dertig jaar grensverleggend onderzoek naar effectief onderhandelen, en geven over de hele wereld trainingen en seminars. Neale is gespecialiseerd in de psychologische, cognitieve en sociale processen die plaatsvinden tijdens het onderhandelen, Lys is expert in de economische en financiële aspecten. In dit boek combineren ze hun specialiteiten en maken hun bevindingen voor het eerst toegankelijk voor het grote publiek.

Inkijkexemplaar
  • Klik hier om het inkijkexemplaar te downloaden in PDF formaat.
Aantal pagina's
ISBN
  • 978 94 9184 556 7
Vormgeving
  • Moker Ontwerp
Vertaler
  • Ineke van den Elskamp
Originele titel
  • Getting (More of) What You Want: How the Secrets of Economics and Psychology Can Help You Negotiate Anything, in Business and Life
Maven Publishing